!!!!!!!!! DARMOWA DOSTAWA OD 250zł!!!!!!!!!
- Strefa klienta
- Koszyk (0)

-
Reklamacje
PROCEDURA REKLAMACJI
RĘKOJMIA i ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA NIENALEŻYTE WYKONANIE UMOWY
Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku otrzymania towaru uszkodzonego, wadliwego, niekompletnego, niezgodnego w jakimkolwiek aspekcie z ofertą sprzedaży, stwierdzenia braku danej pozycji zamówienia i in. Klient ma prawo złożyć reklamację w dowolnej formie, jednak w celu usprawnienia procesu reklamacyjnego sugerujemy przesłanie zgłoszenia drogą pisemną oraz dołączenie wszelkiej posiadanej dokumentacji (zdjęcia, raport szkody itd.). W zgłoszeniu należy umieścić informację na temat oczekiwań, tj.: naprawa, wymiana towaru na nowy, obniżenie ceny, zwrot należności i in. oraz dokładny opis przyczyny jej złożenia.
Zwracamy uwagę, że nasze produkty pochodzą ze zwrotów konsumenckich, końcówek serii. Towary są zawsze rozpakowane na potrzeby sprawdzenia zidentyfikowane uszkodzenia, ślady eksploatacji czy braki w wyposazeniu zawarte w opisach aukcji. W zwiazaku z tym nie podlegają reklamacji w aspektach opisanych.